Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ειρήνη και πόλεμος μέσα από το μάθημα των Θρησκευτικών

Το θέμα της ειρήνης και του πολέμου πραγματεύτηκαν και οι μαθητές μέσα από το μάθημα των Θρησκευτικών αυτή τη φορά με εφαλτήριο κείμενα και χωρία θρησκευτικά αλλά όχι μόνο. "Η Ειρήνη" του Γ. Ρίτσου αποτέλεσε για αρκετούς μαθητές έμπνευση αυτή τη φορά.

Απόστολος Αργυρός από το Α1


Σπύρος Αδάμ και Γαβρίδης Δημήτρης από το Α1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου