Το θέμα της ειρήνης και του πολέμου πραγματεύτηκαν και οι μαθητές μέσα από το μάθημα των Θρησκευτικών αυτή τη φορά με εφαλτήριο κείμενα και χωρία θρησκευτικά αλλά όχι μόνο. "Η Ειρήνη" του Γ. Ρίτσου αποτέλεσε για αρκετούς μαθητές έμπνευση αυτή τη φορά.
Απόστολος Αργυρός από το Α1
Σπύρος Αδάμ και Γαβρίδης Δημήτρης από το Α1
Απόστολος Αργυρός από το Α1
Σπύρος Αδάμ και Γαβρίδης Δημήτρης από το Α1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου