Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Νεανικός έρωτας (3ο μέρος)

Ποιήματα για το νεανικό έρωτα....


Έρωτος Αποτελέσματα 
Ο έρωτας είναι χαρά,
ο έρωτας είναι ελπίδα,
μ'ένα μόνο σου φιλί,
νιώθω σαν στον Παράδεισο να πήγα.
Είσαι η ψυχή μου,
ο ουρανός κι η γη μου,
όλος ο κόσμος είσ' εσύ,
θέλω να περάσουμε την υπόλοιπή μας ζωή μαζί!
 Χατζήνας Γιώργος Α2


Έρωτος Αποτελέσματα....  


Και έμεινε εκεί να κοιτάει
τα γυάλινά του μάτια.
Τον πόνο του, τον ένιωθε,
την έκανε κομμάτια.

Δεν έτρωγε, δεν μίλαγε,
δεν ήτανε εκεί.
Αλλού, κοιτούσε απ'το παράθυρο
με πόθο να τον δει.

Τα χείλη του φαντάζονταν
να τα φιλά με πάθος.
Κι όμως το 'ξερε, το ένιωθε
πως όλα ήταν λάθος.

Τον είδε άλλη μια φορά
της φάνηκε σαν ψέμα.
Άλλην στο δρόμο να φιλά
της πάγωσε το αίμα.

Γιώτα Φόλλα, Α2




Η σκιά σου
Αν αποτύχεις να με πιάσεις,  μην τα παρατάς                           
Θα είμαι στις άκρες της σκιάς σου, πάω όπου με πας.
Στην φωτιά κοντά σαν πας, φεύγει το σκοτάδι,
Μην με διώχνεις μακριά, κράτα με ένα βράδυ.
                     Παρασχάκη Ευγενία, Α2

Και για το τέλος μία μαντινάδα!


Νεανικός έρωτας
Αχ αυτά τα μάτια σου πολύ μ'εθουσιάζουν,
αλλά πες μου βρε γιατί πολλά κορίτσια κοιτάζουν.
Θα΄θελα να με ήθελες όπως εγώ εσένα,
όμως όπως κατάλαβα ό,τι μου λες είναι ψέμα.
Δεν τρώω πια για* δεν πεινώ, αλλά και δεν κοιμάμαι,
γιατί όλο σε σκέφτομαι και τρέμω και λυπάμαι.
Λυπάμαι που δεν έρχεσαι έξω από το σπίτι,
κι ο πόνος μου αβάσταχτος, δε λέει πια να φύγει.
Λεφτά δεν θέλει η καρδιά, ανάλαφρη να γίνει,
μόνο με εσένα συντροφιά η πίκρα θα απαλύνει.
Η μάνα μου όλο με ρωτά τι έχω, αν πονάω,
κι όλο μου λέει πως έχει φαΐ να φάω αν πεινάω.
Εγώ όμως ούτε φαΐ, ούτε και ρούχα θέλω,
μόνο εσένα λαχταρώ, ζητώ, πόνώ, πεθαίνω!

*γιατί

Ιωάννα Χατζάκη, Α2


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου